НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ:
1 курс – ознайомлення студентів з прийомами, методами, методиками наукових досліджень, основними поняттями наукового апарату, правилами підбору потрібної інформації і літератури, підготовки рефератів, доповідей і презентацій.
2 курс – студенти ознайомлюються з фаховими напрямами роботи кафедри, беруть участь у роботі наукових конференцій, конкурсів та олімпіад.
3 курс – студенти готують курсові роботи реферативного або прикладного характеру, проходять виробничу практику з оформленням звіту.
4 курс – рівень підготовленості студентів достатній для проведення самостійних наукових досліджень та виконання кваліфікаційної роботи бакалавра.
1,2 курси магістрантури – студенти приймають участь у науково-дослідній роботі, беруть участь у конференціях, конкурсах, програмах мобільності, виконують завдання з переддипломної практики, захищають кваліфікаційну роботу магістра, обов’язковою частиною якої є проведення експериментальних досліджень, вимірювань, програмування, обробки даних або комп’ютерного моделювання.
Науково-дослідна робота магістра – це робота, головною метою і змістом якої є наукові дослідження з новітніх питань теоретичного або прикладного характеру за профілем підготовки.
Основні завдання для науково-дослідної роботи магістра за освітньо-науковим ступенем підготовки – продемонструвати здатність розв’язування складних спеціалізованих задач та вирішування практичних проблем професійної діяльності в галузі електроніки та/або в процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій у галузі електроніки й характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог; здатність до системного розв’язування задач розроблення, аналізування, розрахунку, моделювання електронних інформаційних компонентів, пристроїв і систем різного призначення; здатність презентувати результати досліджень фахівцям і нефахівцям, вести дискусію та аргументувати власну позицію; здатність планувати й здійснювати дослідження з використанням сучасних експериментальних методів та інструментів і методів комп’ютерного моделювання, аналізувати результати досліджень, обґрунтовувати висновки й рекомендації.
Останні коментарі