Обрати сторінку

Метою навчальної дисципліни є досягнення студентами логічного мислення, принципів цифрової грамотності, програмування, розроблення алгоритмів розв’язку задач із реалізацією різних підходів до їх вирішення шляхом раціонального використання інформаційно-комунікаційних технологій для виконання професійних обов’язків із застосуванням комп’ютерної техніки.

Робоча програма навчальної дисципліни

Інформаційне та навчально-методичне забезпечення

1 Coding Games in Scratch : A Step-By-Step Visual Guide to Building Your Own Computer Games: DK Publishing (Dorling Kindersley). – 2019. – 224p.

  1. Al Sweigart Scratch 3 Programming Playground: Learn to Program by Making Cool Games, No Starch Press, 2021. –288 p. https://books.google.com.ua/books?id=L967DwAAQBAJ&pg=PA8&hl=uk&source=gbs_toc_r&cad=3#v=onepage&q&f=false.
  2. R. Cross, T. Gardner / Code Club Book of Scratch. – Cambridge, 2018. 111 p. https://magpi.raspberrypi.com/books.

4. Курс на mix.sumdu.edu.ua розроблений Ткач О.П.