Обрати сторінку

НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ:

1 курс – ознайомлення студентів з прийомами, методами, методиками наукових досліджень, основними поняттями наукового апарату, правилами підбору потрібної інформації і літератури, підготовки рефератів, доповідей і презентацій.

2 курс – студенти  ознайомлюються з фаховими напрямами роботи кафедри, беруть участь у роботі наукових конференцій, конкурсів та олімпіад.

3 курс –  студенти готують курсові роботи  реферативного або прикладного характеру, проходять виробничу практику з оформленням звіту.

4 курс –  рівень підготовленості студентів достатній для проведення самостійних наукових досліджень та  виконання кваліфікаційної роботи бакалавра.

1,2 курси магістрантури – студенти приймають участь у науково-дослідній роботі, беруть участь у конференціях, конкурсах, програмах мобільності, виконують завдання з переддипломної практики, захищають кваліфікаційну роботу магістра, обов’язковою частиною якої є проведення експериментальних досліджень, вимірювань, програмування, обробки даних або комп’ютерного моделювання.

Науково-дослідна робота магістра – це робота, головною метою і змістом якої є наукові дослідження з новітніх питань теоретичного або прикладного характеру за профілем підготовки.

Основні завдання для науково-дослідної роботи магістра за освітньо-науковим ступенем підготовки – продемонструвати здатність розв’язування складних спеціалізованих задач та вирішування практичних проблем професійної діяльності в галузі електроніки та/або в процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій у галузі електроніки й характеризується комплексністю та невизначеністю умов і вимог; здатність до системного розв’язування задач розроблення, аналізування, розрахунку, моделювання електронних інформаційних компонентів, пристроїв і систем різного призначення; здатність презентувати результати досліджень фахівцям і нефахівцям, вести дискусію та аргументувати власну позицію; здатність планувати й здійснювати  дослідження  з  використанням сучасних експериментальних методів та інструментів і методів комп’ютерного моделювання, аналізувати результати досліджень, обґрунтовувати висновки й рекомендації.